Odpowiedzi

2009-11-22T17:40:09+01:00
P to jest jakas liczba a % to procent czyli innymi slowy mozna to zapiasc jako p/100
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T17:40:38+01:00
Zależnie od zadania np. podwyższono o p procent, obniżono o p procent
p jest niewiadomą
2009-11-22T17:47:50+01:00
Lub do tego co powiedzieli poprzednicy może to być ewentualnie punkt procentowy, ale najczęściej niewiadomy procent p:)