Odpowiedzi

2009-11-22T17:45:24+01:00
Czuje sie samotny tesknie do swojego pokoju np jak ktos cos zmienił wydaje mi sie to obce
2009-11-22T17:46:01+01:00
Najbardziej taskie do łóżka , lazienki , kota , tego powietrza domowego, rodziny.
Obce wydaja mi sie pokoje, dzwieki wydobywane w domu, jedzenie, posciel.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T17:51:25+01:00
Gdy wracam do domu po dłuższej nieobecności,najcześciej czuje odprężenie,relaks wszedzie dobrze ale najlepiej we własnym domu, tak mówi powiedzenie.Czuje sie jak pani własnego domu swobode w poruszaniu,najbardziej brak mi łóżka,ciało jest juz przyzwyczajone do niego a w innym to czeste niewyspanie ,ból pleców.Cieszy mnie każda rzecz jaka w nim sie znajduje od drobnej do najwiekszej.Najbardziej brakowało mi własnie łózka,kompiele we własnej wannie,mojego ulubionego kubka w kturym codziennie rano pije herbate.
2 2 2