Odpowiedzi

2009-11-22T17:45:54+01:00
1) pozostaje pamięć
2) odchodzi ich miłość, obecnośc
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:46:50+01:00
Po tych którzy odeszli, zostają tylko wspomnienia, radosne chwile. Niektórzy mają pamiątki po tych osobach.
b) Wraz z tymi, którzy odeszli, znika nadzieja, znika wiara, rozpoczyna się wtedy wielki smutek, niepokój. Ci którzy odeszli, zabierają także kawałek nas, naszej duszy.

5 4 5