Odpowiedzi

2009-11-22T17:59:28+01:00
2. Trzeba wymyslic sobie jakas cene truskawek, powiedzmy, ze jest to 20 zl. po pierszej obnizce (50%) truskawki kosztowaly 10 zl, a po drugiej(25%) 2,5zl. Nastepnie dzielisz poczatkowa cene, czyli 20zl przez cene po obnizce czyli 2,5zl i bedzie to 8zl.
4. chyba: m2(kwadrat)
--------------------
m2(kwadrat)+1

wiecej nie wiem ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:11:43+01:00
1. b)
2. przed obniżką: x po jednej obniżce: 1/2x po dwóch obniżkach 3/8x.
czyli jest niższa 8/3 razy :)
3. 10minut=600s 1,5km=1500m v=s/t
v=1500/600=2,5m/s
4. (x+1)²-x²=x²+2x+1-x²=2x+1
5. V=12/3*(1,44+2,25+√(1,44*2,25))
V=4*(3,69+√3,24)
V=4*(3,69+1,8)
V=4*5,49=21,96 m²
6.(90-x)+80+(160-x)=180
250-2x=100
150=2x
x=75
7.
x>y
x-z=y+z
x=y+2z gdzie z to ilość przesypana
8.
28*100/28+x=70
28*100=1960+70x
28=19,6+0,7x
0,7x=8,4 /*10/7
x=12
1 5 1