Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:53:45+01:00
Mieszkańcy całej ziemi mieli jedną mowę, czyli jednakowe słowa.
A gdy wędrowali ze wschodu, napotkali równinę w kraju Szinear i tam zamieszkali.
I mówili jeden do drugiego: Chodźcie, wyrabiajmy cegłę i wypalmy ją w ogniu. A gdy już mieli cegłę zamiast kamieni i smołę zamiast zaprawy murarskiej,
rzekli: Chodźcie, zbudujemy sobie miasto i wieżę, której wierzchołek będzie sięgał nieba, i w ten sposób uczynimy sobie znak, abyśmy się nie rozproszyli po całej ziemi.
A Pan zstąpił z nieba, by zobaczyć to miasto i wieżę, które budowali ludzie,
i rzekł: Są oni jednym ludem, i wszyscy mają jedną mowę, i to jest przyczyną, że zaczęli budować. A zatem w przyszłości nic nie będzie dla nich niemożliwe, cokolwiek zamierzą uczynić.
Zejdźmy więc i pomieszajmy tam ich język, aby jeden nie rozumiał drugiego!
W ten sposób Pan rozproszył ich stamtąd po całej powierzchni ziemi, i tak nie dokończyli budowy tego miasta.
Dlatego to nazwano je Babel, tam bowiem Pan pomieszał mowę mieszkańców całej ziemi. Stamtąd też Pan rozproszył ich po całej powierzchni ziemi.
9 3 9
2009-11-22T17:57:46+01:00
Ludzie budowali wierze Babel po to by stac sie silniejsi od Boga i posiasc Niebo. Wiec chwili zbudowac jak najwieksza wieze by byc silniejsi i wieksi od Boga.
Bod przerwal budowe wierzy bo wiedzial co ludzie maja w zamysle i jaki cel chca osiagnac. Dzieki temu mamy inne jezyki ( bo wszyscy co budowali wierze babel posiadali takie same ) .
12 2 12