Ma ktoś jakąś stronę na której są mapki z rzekami i jeziorami w Polsce? Podpisanymi :)
Albo tak żeby przysłać na email : [email protected]

3

Odpowiedzi

2009-11-22T18:05:39+01:00
Http://www.wiking.edu.pl/article.php?id=109

wszystkie rodzaje mapek.. nie tylko Polski :)
(bardzo często korzystam z tej strony)
Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:09:07+01:00
Http://mapykonturowe.pl/Mapa_konturowa_rzek_oraz_jezior_Polski__szczegolowa_,2,45.html
2009-11-22T18:36:06+01:00
Http://www.wiking.edu.pl/article.php?id=109