Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:59:34+01:00
Pieta Achillesa - słabość,
Syzyfowa praca - praca, w której nie iwdac żadnych efektów,
Ikaryjskie loty - nieprzemyślane plany
puszka Pandory - nieszczęścia, problemy, których sie nie spodziewamy,
Róg obfitości - symbol bogactwa,
Koń trojański - ukryte zagrozenie
stajnia Augiasza- wielki baładgan rozgardziasz,
jabłko niezgody - przedmiot kłótni, sporów,
narcyzm - postawa, która charakteryzuje ludzi zakochanych w sobie i egosistów
3 5 3
2009-11-22T18:00:47+01:00
-Syzyfowa praca

-Puszka Pandory
-Stajnia Augiasza
-Nić Ariadny
-Pięta Achillesa
Jabłko niezgody
-Ikarowe loty
-Prometejski czyn
-Olimpijski spokój
-Koń trojański
-Być między Scyllą a Chabrydą
-Paniczny strach
-Strzała Erosa
-Spartańskie wychowanie
-Pola Elizejskie
-Róg obfitości/róg Almatei
-Heraklesowa praca
-Koszulka Dejaniry
-Midasowy skarb
2009-11-22T18:01:08+01:00
"Pyrrusowe zwycięstwo"
"Węzeł gordyjski"
"Kości zostały rzucone"
Miecz Damoklesa"
"Judaszowe srebrniki"
Plagi egipskie"
męki Tantala
koń trojański
stajnia Augiasza
labirynt
drakońskie prawa
jabłko niezgody
kraina cieni
nić Ariadny
Pięta Achillesa
Puszka Pandory
Syzyfowa praca
Wyrocznia delficka