ZAD 1 do kazdej trojki wielkosci z pierwszej kolumny dobierz trojke wielkosci z drugiej kolumny, takaby byly one dlugosciami bokow trojkatow podobnych
A. 5 cm; 7 cm;10 cm
B.9 dm ; 7 dm ; 50 dm
C.8 dm; 4dm; 1m
D.60 cm ; 8 dm; 1m

I 3 cm; 4cm ;5 cm
II4,5cm; 3,5 cm 2,5 cm
III2 cm; 1 cm ; 2,5 cm
IV 2,5 dm; 3,5 dm;5 dm

A....... B........ C........ D........

ZAD 2 tresc taka sama

A. 25 cm; 4,5 dm; 0,35 m
B. 5 dm ; 75 cm;0,9 m
C. 8 dm; 60 cm; 1 m
D. 450 mm; 80 cm; 1m

I. 25 cm; 20 cm; 15 cm
II. 4,5 cm; 3,5 cm; 2,5 cm
III. 4,5 dm; 375 mm; 25 cm
IV. 9mm; 16 mm; 20mm

A....... B...... C...... D......


PLIS O SZYBKIE ROZWIAZANIE

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:01:51+01:00
Zadanie 1
A IV
B II
C III
D I

Zadanie
A II
B III
C I
D IV
7 4 7
2009-11-22T18:04:10+01:00
Zad1
A-IV
B-II
C-III
D- I

zad2
A- II
B-III
C-I
D-IV
5 4 5