Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:55:46+01:00
1)WIETLICA JAPOŃSKA METALICUM -paproć
2)Dzięki wodzie
3)Jest przesycona krzemionką
4)Przenoszone są na ogół biernie przez wiatr, wodę
2009-11-22T17:58:09+01:00
Rzadką polską paprocią jest Wietlica Japońska
Plemnik dostaje się do rodni dzięki wodzie
Łodyga skrzypu polnego jest przesycona krzemionką
Zarodniki paproci zwyczajnej są roznoszone przez wiatr
2009-11-22T18:11:25+01:00
1)Salwania Pływająca
2)Dzięki wodzie
3)Jest przesycona krzemionką
4)Przenoszone są na ogół biernie przez wiatr, wodę