Odpowiedzi

  • voxi
  • Rozwiązujący
2009-11-22T18:00:21+01:00
Opowiedzieć o jakimś cudzie, który się zdarzył lub przeczytać fragmenty biblii wskazujące o jego ostnieniu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:00:00+01:00
Najlepiej podac jej jakies przyklady z Bibli , wytlumaczyc ze Bog jest wielki madry . Że potrafi zdzialac cuda i ze niema nikogo podobnego do niego w dobroci i milosci. Bog kocha wszystkich ludzi. Takze tych co nie wierza. I pragnie by i oni sie nawrocili i po smierci trafili do krolestwa niebieskiego.
mam nadzieje ze pomoglam ;))
2009-11-22T18:16:03+01:00
Bóg istnieje, ponieważ gdyby nie On nie byłoby świata. Dzięki Bogu żyjemy, to On dał nam życie. Bóg zawsze nad nami czuwa jak to zauwarzyc? to proste każdego dnia jest przy nas i nam pomaga tylko pierwsze co to my musimy chciec cos zrobić, Bóg nam tylko pomaga zrealizować nasze plany.