Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:04:34+01:00
- chodząc na niedzielne i świąteczne Mszy Święte
- spowiadając się regularnie
- modląc się codziennie
- czytając Pismo Święte
- chodząc na nabożeństwa typu różaniec.

4 5 4
2009-11-22T18:04:57+01:00
- w uczestniczeniu we mszy
_ modleniu się
- godnemu zachowani w miejscach świętych
- szacunku do osób duchownych
4 4 4
2009-11-22T18:05:08+01:00
Przede wszystkim [rzez swoje życie
przez noszenie koronki, medalika
przez chodznei do koscioła
przez to ,ze nie boje sie poruszac spraw wiary atwarcie
przez t ż ejestem w stanie wyznać swoja wiare an srodku ulicy
6 2 6