Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:08:54+01:00
Śródtytuł to tak jakby dodatkowy tytuł, występujący dodatkowo po główny tytule.
NP> główny tytuł-> Kraków pod lupą
śród tytuł- Zabytki Krakowa
może być dużo śród tytułów wpodanym przykładzie może być np. Ludzie Krakowa
10 4 10
2009-11-22T18:13:18+01:00
Śródtytuł-w dziele literackim tytuł wewnątrz tekstu(tytuł rodziału,części,tomu)czasem wydrukowany na marginesie strony.
Tytuł-wyraz identyfikujący jakis utwór np.książkę,wypracowanie wydarzenie artykół piosenkę itd. Tytuł spełnia role identyfikacyjną i porządkującą,powiniem byc unikatowy.
7 4 7