Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:07:16+01:00
DEFINICJA TRÓJKĄTA

Każde trzy różne punkty leżące na jednej prostej nazywamy punktami współliniowymi.
Każde trzy punkty płaszczyzny nie leżące na jednej prostej nazywamy punktami niewspółliniowymi.
Odcinki łączące trzy punkty niewspółliniowe ograniczają część płaszczyzny, którą wraz z tymi odcinkami nazywamy TRÓJKĄTEM.
13 4 13
2009-11-22T18:09:42+01:00
definicja trójkąta
Każde trzy punkty płaszczyzny nie leżące na jednej prostej nazywamy punktami niewspółliniowymi.. ciekawe
9 3 9
2009-11-22T18:12:06+01:00
Punkty niewspółliniowe -otoczka wypukła trzech punktów).
7 2 7