Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:23:34+01:00
Weź na przykładzie np. Rio, albo Sao Paulo największym problemem jest przeludnienie tworzą sie w nich dzielnice nędzy "fawelas" - rośnie przestępczośc itp. a funkcja jest skupianie większości ludności Ameryki Południowej. Brazylia na przykład próbując z tym walczyć wybudowała od samych podstaw nowe miasto "brasilia" myślą że ludzie z Rio i Sao paulo się tam przeniosą ale tak sie nie stało...
2009-11-22T18:46:38+01:00
Miasta
Sao Paulo
chile
gujany
ekwador