Do 2 doniczek włóż 3 nasiona fasoli podlewaj rośliny przez kilkanaście dni. Kiedy fasola otrzyma wysokość kilkunastu centymetrów, rośliny w jednej doniczce zacznij podlewać słona wodą. W drugiej doniczce roślinę podlewaj czystą wodą. obserwuj przez kilka dni
Obserwacje roślina I podlewana słoną wodą .........................................
Roślina II podlewana czystą wodą ....................................................

Proszę to bardzo ważne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Zeta
  • Rozwiązujący
2009-11-22T18:13:32+01:00
1. Obserwacje roślina I podlewana słoną wodą rośnie wolniej i z czasem żółknie i usycha gdyż słona woda źle działa na rośliny, docierając do niej niszczy ją, co powoduje uschnięcie.
2.Roślina II podlewana czystą wodą rośnie szybciej, rozrasta się i nie usycha. Rośnie swobodnie.

Mam nadzieję, że pomogłem;)
też to kiedyś miałem;)
11 3 11
2009-11-22T19:22:51+01:00
1.Słona woda stopniowo zaczyna niszczyć roślinę i po pewnym czsie usycha.
2.Jeżeli roślina będzie systematycznie podlewana to będzie się rozwijać jak należy.
4 4 4