Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:15:54+01:00
Moją ulubiona dyscypliną jest badminton.Ten sport zainteresował mnie najbardziej, gdyż dzięki tej grze polepszam kontakty z rodziną.Jest to gra dwuosobowa, dzięki której rozwijam wiele mięśni,np brzucha, nóg. Polecam innym, gdyż nie jest ona trudna w opanowaniu.
1 5 1
2009-11-22T18:16:20+01:00
Moją ulubioną dyscypliną sportową jest badminton . Gram w nią od dzieciństwa. Bardzo lubię emocje , które na mne wywołuje . Mogłabym w nią grać cały czas.

;]
2009-11-22T18:21:01+01:00
Moją ulubioną dyscypliną sportową jest badminton ponieważ wymaga ona trochę ruchu a ja bardzo lubię dziedziny sportu w ktorych trzeba się ruszać. Następnym powodem dla ktorego uwielbiam badminton jest to ze mam wielki dar do grania w niego oraz do zdobywania rozmaitych osiagnięc w tym sporcie. Od wiekow w mojej rodzinie uprawiano tą dyscyplinę sportu zeby tradycji stalo sie za dosc tez chcialem sprobowac swoich sil, od razu mi sie to spodobalo i zaczolem trenowac i zdobywac roznorodne medale i dyplomy. od tej pory badminton stal sie dla mnie czyms wiecej niz tylko zwykla rozrywka.


:D:D:D tylko te zdania troche pozmieniaj bo napisalam to dosc haotycznie;p