Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:18:42+01:00
Warto uprawiać sport ponieważ zwiększa to wydolność płuc.
Sport pomaga też w pozbyciu się zbędnych kalorii i kilogramów.
Osobom otyłym czy z nadwagą jest on szczególnie potrzebny.
Sport można uprawiać w każdym wieku, więc nigdy nie jest za późno!
Na świeżym powietrzu np. biegając w parku można doskonale dotlenić swój mózg!
Dzięki uprawianiu sportu na starość będziemy mieć sprawne mięśnie i nie będą nas boleć kości, czy stawy.
Rozciągając się bardzo pomagamy naszemu organizmowi, więc nie zapominajmy nigdy o rozgrzewce!
Wybierzmy sport odpowiedni dla siebie- niektórzy wolą bieganie, inni pływanie, podczas którego się nie pocimy.
Należy uprawiać sport przynajmniej 3 razy w tygodniu po minimum pół godziny.

Fajne, nie?
8 3 8
2009-11-22T18:19:55+01:00
Sport jest bardzo ważny w życiu człowieka. Dzięki niemu utrzymujemy odpowiednią postawę ciała, dbamy o naszą wagę. Ponadto zapobiegamy innym chorobom. Jest wiele odmian i dyscyplin sportu. Gimnastyka na przykład, pomaga utrzymać stałe rozgrzanie i zwinność. Siatkówka natomiast, kształci postawę i dba o sylwetkę osoby. Niektóre sporty są po prostu dla przyjemności a inne dla rozrywki. Dobrze się odżywiając, trenując, będziemy wyglądać na uporządkowanych ludzi. Konsekfencją nie wykonywania sportu mogą być nawet:
-choroby serca
-nadwaga
-a nawet zkrzywienia kręgosłupa
7 1 7