Odpowiedzi

2009-11-22T18:22:14+01:00
A) na cm³
2 dm³ = 2000cm³
16 dm³= 16000cm³
37 dm³ = 37000cm³
b) na dm³
8m³= 8000dm³
23m³= 23000dm³
139m³= 139000dm³

Prosz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:24:43+01:00
A)
2 dm³ = 2000 cm³
16 dm³=16000 cm³
37 dm³ = 37000 cm³
b)
8m³= 8000 dm³
23m³= 23000 dm³
139m³= 139000 dm³
Pozdrawiam
2009-11-22T18:50:10+01:00
A)
1dm³=1000cm³
2 dm³ = 2000 cm³
16 dm³=16000 cm³
37 dm³ = 37000 cm³

b)
1m³=1000dm³stad mam
8m³= 8000 dm³
23m³= 23000 dm³
139m³= 139000 dm³