Odpowiedzi

2009-11-22T18:23:29+01:00
Wydaję mi się że nie. Jest to niepotrzebne. Jeśli dobrze wmontowałeś. :)
2009-11-22T18:30:05+01:00
Jak zdjąłeś radiator z wentylatorem z procesora (ten metalowy kaloryfer, co na nim jest wentylator) to musisz założyć nową pastę. Dodatkowo wskazane jest wypolerowanie na gładko powierzchni styku procesora i radiatora (trzeba wypolerować procesor i radiator na lustereczko).

potem nakładamy pastę na procesor. Wystarczy kapkę na sam środek, pod wpływem nacisku pasta rozejdzie się i wypełni całą przestrzeń między procesorem i radiatorem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:40:13+01:00
Jeśli zdjąłeś radiator, UWAŻAJ zakładaj bardzo ostrożnie( nie podałeś jaki procesor) niektóre nie mają osłony na rdzeniu np. Athlon XP 1700+