Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:29:25+01:00
Moneta-
wady-jest dosyć ciężka i ma małe nominały
zalety-jest poręczna
banknot-
wady-jest z papieru i może się zniszczyć
zalety-ma duże nominały
karta plastikowa-
wady-jak ją zgubisz to koniec
zalety-możesz brać na kredyt

proszę nie mieć pretensji jeśli to może być złe
pomogłam jak mogłam
11 4 11
2009-11-22T18:29:19+01:00
Zalety:
Moneta- mała, metalowa
Banknot- łatwy w znalezieniu w portfelu; można złożyć na pół
Karta plastikowa- mały przedmiot przenoszący dużo pieniędzy
wady:
Moneta- bardzo mała
Banknot- zrobiony z papieru
Karta plastikowa- zrobiona z plastiku
8 2 8
2009-11-22T18:34:33+01:00
Moneta :

Zalety - jest wytrzymała, mieści się w ciasnych i małych miejscach.

Wady - jest małą można łatwo ją zgubić, mała suma pieniężna.

Banknot:

Zalety - posiada dużą sumę pieniężną.

Wady - łatwo go podrzeć, jest duży.

Karta plastikowa:

Zalety - można na niej mieć dużo pieniędzy, jest mała i wytrzymała.
Wady - łatwo ją ukraść, łatwo ją zgubić.
6 4 6