Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:32:41+01:00
Jako roślina uprawna rozpowszechniona w różnych częściach świata.
Łodyga wyrasta do 250 cm. Części zielone roślin pokryte gruczołowymi włoskami wydzielającymi intensywny zapach. Liście dłoniastosieczne o trzech do siedmiu lancetowatych odcinkach, o piłowanym brzegu. Długość pojedynczego kwiatu do 6 mm. Owoce gładkie, słabo lśniące, barwy szarożółtej o długości do 5 mm.
2009-11-22T20:21:03+01:00
KONOPIE-włókno łykowate wydobywane z łodyg konopi siewnych;posiada bardzo dużą wytrzymałość na rozciąganie i odporność na gnicie;stosowane do wyrobu ciężkich tkanin,powrozów,szpagatu oraz jako surowiec w przemyśle papierniczym.
KONOPIE-[Cannabis]-zielna roślina jednoroczna pochodząca z Azji;3 gatunki;powszechnie uprawiane konopie siewne,wysokość 4m,z ich łodygi otrzymuje się włókno,a z nasion olej;konopie indyjskie,uprawiane głównie w Azji Płd.Wsch. dla narkotyku,haszyszu,amerykańska marihuana.