Dziewczyna o masie 40 kg stojąc na wrotkach , pchnęła stojący przed nią dziesięciokilogramowy wózek na zakupy w supermarkecie . Wózek uzyskał szybkość 3 m/s . Oblicz szybkość uzyskaną przez dziewczynę . Opory ruchu pomiń .

Pomocy ! Rozwiązanie z danymi i szukanymi .

2

Odpowiedzi

2009-11-22T18:30:09+01:00
P1=p2
10 x 3= 40 V
30=40V
V=0.75 m/s
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:38:11+01:00
Rozwiązanie:
p1 = p2
10 x 3= 40 V
30=40V
V=0,75 m/s
Odpowiedź: Dziewczynka szła z prędkością 0,75m/s
2 1 2