Odpowiedzi

2009-11-22T18:33:57+01:00
2009-11-22T18:34:24+01:00
25 kg - waga foki po urodzeniu
150dag=1,5kg - dzienne przybycie wagi

25+4*1,5=25+6=31kg

odp. Po 4 dniach foka waży 31 kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:34:55+01:00
Foka po urodzeniu wazy 25 kilogramow. ile kiloramow wazy foka po 4 dniach jezeli codziennie przybiera na wadze 150 dekagramow

150dkg*4=600dkg
600dkg+25kg=25kg600g
;)
^^
P.S. Liczę na najlepszą .
;*
;D
2 5 2