Odpowiedz na pytania (są to pytania z krzyżówki) poszę o jak najszybszą odpowiedż dam naj:)

1)Stał na czele piotrogrodzkiej organizacji bolszewików.
2)Miejsce zawarcia pokoju Rosjiz państwami centralnymi w lutym 1918r.
3)Pierwszy rząd bolszewicki
4)Francuzki marszałek,dowódca sił sprzymierzonych w 1918r
5)Państwo ze stolicą w Pradze, proklamowane 28 pażdziernika 1918r
6)Oświadczenie do publicznej wiadomości dotyczące spraw o doniosłym znaczeniu
7)poddanie się nieprzyjacielowi
8)prezydent USA, uczestnik paryskiej konferencji pokojowej
9)Premier Francji dążący do osłabienia Niemiec
10)Nowo powstałe państwo nad Dunajem
11)Tam zaczął się bunt marynarzy niemieckich
12)imię ostatniego cesarza Niemiec
13)Związek...........- organizacja niepodległościowa powołana w 1908r.
14)niezależność jednego państwa od innych państw
15)Polski Sztab..........- organizacja powstała w 1912r. w celu gromadzenia funduszy na działalność wojskową
16)oddziały zbrojne powołane w Galicji podporządkowane TKSSN i liczące w 1914r. 4tys. członków- Polskie.............
17)region w którym formowano oddziały polskie walczące u boku Austro- Węgier
18)ułan I Brygady Legionów
19)jednostka bojowa składająca się z kilku pułków
20)cel marszu Pierwszej Kompani Kadrowej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:42:53+01:00
Wszystko mozesz znalesc w necie... wpisuj w google pytania i znajdziesz odpowidzi:)
1 5 1
2009-11-22T19:25:24+01:00
1. nie wiem
2.w Brześciu
3.rewolucja październikowa (?)
4.gen. Pierre Janin
5.Czechy?
10. Serbia
12. Wilhelm II Hohenzollern
1 4 1