Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:31:38+01:00
Przypowieść o siewcy - Lk. 8, 4-8; Mt. 13, 1-9; Mk. 4,1-9
Przypowieść o wiernym i niewiernym słudze - Łk. 12, 41-48; Mt,24,45-51
Przypowieść o uczcie - Łk. 14, 15-24
Przypowieść o minach - Łk. 19, 11-28
Przypowieść o przewrotnych rolnikach - Łk. 20, 9-19; Mt. 21, 33- 45; Mk. 12, 1-12
Przypowieść o chwaście - Mt. 13, 24-30
Przypowieść o ziarnku gorczycy i o zaczynie - Mt. 13, 31-35
Przypowieść o skarbie i perle - Mt. 13, 44-46
Przypowieść o sieci - Mt. 13, 47-52
Przypowieść o robotnikach w winnicy - Mt. 20, 1-16
Przypowieść o uczcie królewskiej - Mt. 22, 1-14
Przypowieść o pannach roztropnych i nierozsądnych - Mt. 25, 1-13
Przypowieść o talentach - Mt. 25, 14-30
Przypowieść o lampie - Mk. 4, 21-23
Przypowieść o mierze - Mk. 4, 24-25
Przypowieść o zasiewie - Mk. 4, 26-19
Przypowieść o ziarnku gorczycy - Mk. 4, 30-32

5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T21:17:38+01:00
Najlepsza jest przypowieść o Siewcy.
4 3 4