Opisz po angielsku czarownicę W takiej Formie:
gdzie mieszka:
wygląd:
Charakter:
Co lubi nosić:
co lubi jeść:
hobby/zainteresowania:

pamiętajcie, że to czarownica więc zmarszczki, lubi jeść ludzi itp.

Dzięki wszystkim, którzy odpowiedzą i proszę jak najszybciej. pozdro

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:51:59+01:00
Witch lives in house on hen's foot. It domicile be darkened, to every which will interest oneself with this place it was can was take no longer.
Witch has a lot of wrinkles, rough skin, long nails, grey hair enclosed woollen scarf which inflicts that it lives alone and has not husband.
Witch's character is gloomy, bad. It dislike second man's happinesses very, but success likes alone bringing back. It is selfish.
The most to carry beloveds grey and ugly clothes. Such which scare away animals and men. Her scarf is long, grey. Dress is grey, time colourful. Pointed shoes, on pin or heel.
Man's fingers are in jelly favourite dish. The witch likes eating part of the frog's body, snake, man, the pate likes with rabbit the knuckle of pork with chicken.
Drive is in air her interest on one's favourite broom which has name. Her swept it is long because witch takes on her their friends, different witches often. It likes after iron forest walks, housework in house and mixture.

I itwouldn't not like being such witch because I would not it can to hold out without mon ami, or to be in loneliness, but envy her flying they swept, thanks which I would can move in different places. :)



Tłumaczenie na polski w razie jak byś chciała/ł sprawdzić o co kaman :

Czarownica mieszka w domu na kurzej stopie. Miejsce zamieszkania jest zaciemnione, aby każdy, który zainteresuje się tym miejscem mógł się już nie wydostać.
Czarownica ma dużo zmarszczek, szorstką skórę, długie paznokcie, siwe włosy zakryte wełnianą chustą co sprawia, że mieszka sama i nie ma męża.
Charakter czarownicy jest ponury, zły. Bardzo nie lubi szczęścia drugiego człowieka, lecz lubi sama odnosić sukces. Jest samolubna.
Najbardziej lubi nosić szare i brzydkie ubrania. Takie, które odstraszają zwierzęta i ludzi. Jej chusta jest długa, szara. Sukienka jest szara, czasem kolorowa. Buty szpiczaste, na szpilce lub obcasie.
Ulubionym daniem są palce człowieka w galarecie. Czarownica lubi jeść części ciała żaby, węża, człowieka, lubi pasztet z królika, golonkę z kurczaka.
Jej zainteresowaniem jest jazda w powietrzu na swojej ulubionej miotle, która ma imię. Miotła jej jest długa, ponieważ czarownica często zabiera na nią swoje koleżanki, inne czarownice. Lubi spacery po żelaznym lesie, sprzątanie w domu i mikstury.

Nie chciałabym być taką czarownicą, ponieważ nie mogłabym wytrzymać bez moich przyjaciół, lub być w samotności, lecz zazdroszczę jej latającej miotły, dzięki której mogłabym poruszać się w różne miejsca.
2 5 2
2009-11-22T19:21:25+01:00
Sorceress lives in forest in chat from cakes. There is bear black long try look sukienke and has on great nose great pepper, dark hair, freckles and wrinkles. Character has bad and it does not like children, but it likes to eat them. Great black hat with traffic circle on hunting which like bearing put only. It likes to eat flies most and spiders. Fly it on broom hobby dark night and bulldoze people. It concerns cooking of elixir.

Tłumaczenie:
czarownica mieszka w lesie w chacie z ciastek. Jest stara nosi czarną długą sukienke i ma wielkiego pieprzyka na wielkim nosie, ciemne włosy, piegi i zmarszczki. Charakter ma zły i nie lubi dzieci, ale lubi ich zjadać. Uwielbia nosić wielki czarny kapelusz z rondem który wkłada tylko na polowania. Najbardziej lubi jeść muchy i pająki. Jej hobby to latać ciemną nocą na miotle i straszyć ludzi. Interesuje się gotowaniem eliksirów.

Mam nadzieje że się spodoba... x]