Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T18:41:02+01:00
Zgodny- zgoda
spokojny- spokój
skromny- skromność
uczciwy- uczucie
kulturalny- kultura
inteligentny- inteligencja
wrażliwy- wrażliwość
smutny- smutek
szczęśliwy- szczęście, radość
dumny- duma
2 5 2
2009-11-22T18:41:51+01:00
Zgodny-zgoda
spokojny-spokój
uczciwy-uczciwość
kulturalny-kulturalność
inteligentny-inteligenckość
wrażliwy-wrażliwość
smutny-smutność
szczęśliwy-szczęśliwość
dumny-dumność

nie wiem czy są dobrze ale chyba tak ;p
2 2 2