1.Samochód jechał przez 4,5 godziny ze średnią prędkością 60 km/h. Ile km przejechał ten samochód?

2.Drukarka atramentowa DRUKART drukuje 6 stron w ciągu 1 minuty, natomiast drukarka laserowa DRUKLAS drukuje 3 razy wiecej stron na minutę.Ile stron w ciągu 1 minuty drukuje drukarka laserowa? Ile stron można wydrukować na obu drukarkach w ciągu 10 minut?

3

Odpowiedzi

2009-11-22T18:39:54+01:00
Zadniae 1
W ciagu godziny samochód przejeżdza 60 km
Wiec w ciagu 4,5 h przejedzie 4,5 * 60=270 km

Zadanie 2
DRUKART drukuje 6 stron na minute
wiec DRUKLAS drukuje 6*3=18 stron na minute

W ciagu 10 minut bedze mozna na obu drukarkach wydrukowac
10*6+10*18=60+180=240 stron

;)
1 5 1
2009-11-22T18:39:53+01:00
1.
4,5*60=270km

2.
Drukarka laserowa drukuje 18 stron na minutę
6*10=60
18*10=180
60+180=240 - tyle można na obu przez 10 minut :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:57:00+01:00
1.zad.
4,5 * 60= 290 km
Przejedzie 290 km
2.zad.
3*6=18
Drukaraka laserowa drukuje 18 stron na minustę
10*6 + 10*18= 60+180= 240
Obie drukarki w ciągu 10min mogą wydrukować razem 240 stron