Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:44:17+01:00
Zrodla:
-spaliny z samochodow
-wyzocanie smieci np do lasow
-roznorodne benzyny oleje
-dym z kominow itp
-fabryki

skutki
-choroby
-wyginiecie niektorych gratunkow zwierzat, roslin
-zle samopoczucie, niechec do wychodzenia na powietrze
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T18:44:55+01:00
- dym z kominów fabryk
-paleniska domowe
- spaliny wydzielane z samochodów
-wybuchy wulkanów
-pożary lasów

Zanieczyszczenie powietrza moze ujemnie wpłynąć na zdrowie człowieka, roślin i zwierząt, a także na inne elementy środowiska np wody gleby
3 3 3
2009-11-22T21:34:11+01:00
Spaliny samochodowe - smog
związki freonu - dziura ozonowa
pyły i gazy zhut - efekt cieplarniany, kwaśne deszcze