Odpowiedzi

2009-11-22T18:49:03+01:00
Kompozytor i pianista
to rzecz oczywista
poeta fortepianu
zdolny do wszystkeigo
jak wybuch wulkanu
2009-11-22T18:52:11+01:00
Moje miasto, jak dzieciństwo piękne

trwa

trwają słowa i rzeki prajękne:

Wisła, Wkra, Skrwa.



O tej ziemi z trudnością piszę,

tak bardzo ją kocham,

echem serca usłyszę,

jak dęby olchom,



jak olchy jarzębinom,

jak jarzębiny bukom,

jak buki falom, co Wisłą płyną,

powiedzą, co mówię wnukom.



Uczyli mnie polskiej mowy

ludzie stąd.

Poszum od morza surowy.

Uczył mnie polskiej mowy

dąb.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:00:14+01:00
Wszędzie cisza Chopin gra,
a na dworze gęsta mgła.
Z roślin kapią krople rosy,
a ty wciąż układasz włosy
-Szybko! bo juz kończy grać
Ćiii...to sen idź już spać


Mam nadzieję, że chociaż troche pomogłam też miałam napisać wierszyk i dostałam własnie za niego 5 :)
powodzenia :)