Odpowiedzi

2009-11-22T18:43:41+01:00
Majówka pod czarnoleską lipą.

Usiądźcie w mym cieniu!
Zaoferuję Wam wiele przyjemności: odpoczynek, cień, wiatr, śpiew ptaków,
zapach kwiatów, bzyczenie pszczół, szum liści, kojący sen!
Nie zwlekajcie, tylko wyruszajcie do Czarnolasu!
To najlepsze miejsce do wypoczynku i relaksu.
Zapraszam na wspaniałą majówkę!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T18:44:31+01:00
Zapraszamy na majówkę pod czarnoleską lipą. Gwarantujemy pełen komfort oraz rozluźnienie a zarazem świetną zabawę. Możliwość porozmawiania oraz piknik dla wszystkich. Chętnie zapraszamy do miłego spędzenia wieczoru.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:46:47+01:00
Uwaga!Uwaga!
Zbliża się co tegoroczna Majówka tym razem wybierzemy się pod Czarnoleską Lipę!Uroczystość odbędzie się 15.05.2010 o godzinie 11:20.Wyjazd spod ul.Lisiej o godzinie 11:00.Będą pyszne przysmaki,oraz różnorodne konkursy!

Zapraszamy
Organizator.

Pieniądze zostaną oddane dla dzieci walczące z rakiem:))