Odpowiedzi

2009-11-22T18:46:53+01:00
A) róznica cen miedzy winogronami a bananami wynosi 0,70 zł
wiec (0,70/3,50)*100%=20%

b)(0,50/4)*100%=12,5%

c)(0,20/4)*100%=5%

d)(0,50/3,50)*100%=14%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:48:02+01:00
A)4,20-100%
3,50-x
x=83,4%
100%-84,3%=15,7%
b)12,5%
c)4,7%
d)14,3%
2009-11-22T18:49:36+01:00
A)4,20-100%
3,50 = x
x = 83,4%
100%-84,3%=15,7%
b)12,5%
c)4,7%
d)14,3%