Możecie zrobic mi przykładowy budżet domu??
Oparty na aktualnych cenach.
Zawiracjacy:
-przychody:z pracy,stypendia,zasilki
-wydatki:zywnosc,gaz,prad,ogrzedawnie,transport i benzyna, ubrania,wyposazenie domu,opika zdrowotna,edukacja,wypoczynek,

Tak wypiszcie ceny srednie miescieczne i na aktualnych cenach prad itp.

dzieki i pls SZYBKO BO NA JUTRO TO MAM ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:52:25+01:00
Przychody
praca-3200zł
stypendia-800zł
zasiłki-600zł
wydatki
żywność-800zł
media-500zł
transport-260zl
ubiór-180zł
wyp.domu-110zł
wypoczynek-300zł
edukacja-400zł
2009-11-22T19:53:29+01:00
Przychody;

praca-3000zl
stypendia-700zl
zasilki-500zł

Wydatki;

paliwo-300zl
gaz-70zl
jedzenie-1000zl
raty-200zl
oplaty-300zl
wypoczynek-300zl