Zaznacz prawidłowe zakonczenie :

1.-Glony należą do protistów samożywanych/ cudzożywnych .?
2.-Większość prostistów zyje w srodowisku lądowym/wodnym??
3.Protisty żyjące wewnątrz innychh organizmów oddychają beztlenowo/tlenowo.??

Pomocy !
Z góry dzięki .;P

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Zeta
  • Rozwiązujący
2009-11-22T18:51:52+01:00
1.-Glony należą do protistów samożywanych.
2.-Większość prostistów zyje w srodowisku wodnym.
3.Protisty żyjące wewnątrz innych organizmów oddychają beztlenowo.
26 3 26
2009-11-22T18:52:14+01:00
1. samożywnych
2. wodnym
3. beztlenowo
chociaż 3 nie jestem pewna
15 4 15
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T18:52:59+01:00
1 samozywne
2 wodnym
3 beztlenowo ?
12 4 12