Odpowiedzi

2009-11-22T18:56:10+01:00
100% - stały dystans
Czerwiec - 100%-20%=80%
Odp.: Julka powinna zwiększyć swój dystans 0 80% by powrócić do poprzedniej średniej.

Chyba tak.. ;)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:00:33+01:00
100% - 20% = 80%

80% / 100% = 125%


Wydaje się dziwne ale tak jest. Na przykładzie setki łatwo to rozwiązać.
2009-11-22T19:00:47+01:00
W lipcu powinna zwiększyć swój dystans o 40%