Odpowiedzi

2009-11-22T18:55:20+01:00
Samochód
v=1,2km/min
zamieniamy
s=1200m/60s
s=20m/s

Motocykl
v=20m/s

Oba poruszają się z tą samą prędkością.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:56:20+01:00
Samochód:
V=s/t
s=1,2km=1200m
t=1min=60s

V=1200m/60s
V=20m/s

Motocykl:
V=20m/s

Poruszają się z tą samą szybkością.

;DD


2009-11-22T18:56:22+01:00
Czy ktoś pomoże mi obliczyć zadanie z Fizyki brzmi one tak:
Co porusza się szybciej ?
Samochód przejeżdżający drogę S= 1,2 km /min czy Motocykl jadący z prędkością 20m/s.

1,2 km/min = 1200m/min = 1200m/60 s = 20 m/s

Samochód i motocykl jadą z tą samą prędkością.

:)