Odpowiedzi

2009-11-22T19:08:03+01:00
A=1; b=24
a=2; b=12
a=3; b=8
a=4; b=6


Są cztery takie prostokąty :)
1 5 1
2009-11-22T19:10:34+01:00
Są takie 4 prostokąty o bokach:
1 dm i 24 dm
2 dm i 12 dm
3 dm i 8dm
4 dm i 6 dm
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:12:48+01:00
Są 4 prostokąty o danym polu, mają nastepujące boki:
a=1 dm ; b= 24 dm
a=2 dm ; b= 12dm
a=3 dm ; b= 8 dm
a=4 dm ; b= 6 dm
11 4 11