Odpowiedzi

2009-11-22T19:07:39+01:00
L=16*3,14=50,24 obwód koła

50,24:4=12,56 jeden bok kwadratu
p=a²
p=12,56² =157,7536≈158cm

odp. pole wynosi 158 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:07:16+01:00
Obwód kwadrata = 4a

Obwód koła = 2πr

średnica = 16 cm
promień = 8cm

π≈ 3,14

l = 2πr = 2*3,14*8 = 50,24 cm
50,24 : 4 = 12,56

Obwód kwadrata = obwód koła

a = 12,24 cm

P = a² = 12,24² ≈157,75 cm²
2009-11-22T19:07:53+01:00
Obwód kwadrata = 4a

Obwód koła = 2πr

średnica = 16 cm
promień = 8cm

π≈ 3,14

l = 2πr = 2*3,14*8 = 50,24 cm
50,24 : 4 = 12,56

Obwód kwadrata = obwód koła

a = 12,24 cm

P = a² = 12,24² ≈157,75 cm²
1 5 1