Odpowiedzi

2009-11-22T19:07:12+01:00
240 - 100%
x - 75%
x = 75% * 240/100% = 18000/100% = 180
odp. c

80 - 100%
x - 25%
x = 25%*80/100% = 2000/100 = 20
80-20=60
odp. b
1 5 1
2009-11-22T19:07:34+01:00
1.c 240-100%
x - 75%
x=(240*75)\100=180
2.b 80-100%
x-25%
x=(80*25)\100=20
80-20=60
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Miku
  • Początkujący
2009-11-22T19:10:02+01:00
1.c) 75% × 240 = ⁷⁵ײ⁴⁰₁₀₀ = ¹⁸⁰⁰⁰₁₀₀ = 180

2.b) 25% × 80 = ²⁵×⁸⁰₁₀₀ = ²⁰⁰⁰₁₀₀= 20
80 - 20 = 60
1 1 1