Odpowiedzi

2009-11-22T19:06:33+01:00
Kolo:]
pole kwadratu =16cm2

pole koła =19,6cm2
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:12:19+01:00
Obkwadratu=4a
16=4a //:4
a=4

Obkoła=2πr
16=2*3,14r
16=6,28r //:6,28
r=2,5

Pkw=a²
Pkw=4 ²
Pkw=16

Pkoła=πr²
Pkola=3,14*2,5²
Pkola=19,6

odp. wieksze pole ma koło
9 4 9
2009-11-22T19:21:40+01:00
Pkoła= πr²
Pkwadratu= a*a

l=2πr /:2π
r = l/2π
r = 16/2π
r= 8π= 8*3,14=25,12
Pkoła = 2π25,12²= 631,0144π= 1981,385216
Ob = a⁴
Ob= 16
a= 2 bo 2⁴= 16
P kwadratu = 4 cm²
Pkoła >Pkwadratu







3 2 3