Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:12:28+01:00
20(x+1) pierwsza liczba
1,2(x-1) druga liczba

20(x+1)-1,2(x-1)=20x+20-1,2x+1,2=18,8x+21,2


Jest o 18,8x+21,2 większa.


;DD
2009-11-22T19:14:21+01:00
I liczba (x+1)*20=20x+20
20% to ¹/₅
II liczba (x-1)+(x-1)*¹/₅=(x-1)+(¹/₅x-⅕)=1⅕x-1⅕

róznica (20x+20)-(1⅕x-1⅕)=18⅘x+18⅘

Odp liczba I jest większa o 18⅘x i 18⅘
Możesz też zapisac ze jest o 18,8x i 18.8 wieksza