Odpowiedzi

2009-11-22T19:15:40+01:00
Kobieta z dzieckiem musi wykarmic siebie i dziecko, musi zadbac o dziecko, kupic mu i sobie ubrania, Emeryta moze dbac tylko o siebie moze kupytac rzeczy tylko dla siebie nie ma podwojnych kosztow takich jak Kobieta z malym dzieckiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:38:26+01:00
Kobieta z dzieckiem musi zadbać o wszystko dla dziecka: ubranka, jedzonko, obuwie, opłata za przedszkole/ żłobek, dodatkowo musi wyżywić i ubrać siebie, zatroszczyć się paliwo bądź bilet miesięczny, rachunki, gdy dziecko jest chore musi zostać w domu co wiąże sie z niższą pensją, lekarstwa dla dzieci też nie należą do najtańszych.
emeryt natomiast myśli tylko o sobie, musi wyżywić tylko siebie a jego dieta nie musi być tak urozmaicona jak dieta małego dziecka, nie musi wychodzić z domu a dodatkowo niemalże wszędzie ma zniżki, jego wydatkami są głównie rachunki, i wizyty u lekarzy + lekarstwa. No i oczywiście musi pamiętać o urodzinach swoich wnucząt i ofiarowywać im prezenty bądź kasę - oczywiście nie jest to konieczne, ale jakże miłe gdy dziadek rzuci się trochę kasą :)
2009-11-22T19:58:11+01:00
Kobieta-karmi nie tylko siebie ale i dziecko emeryta-karmi siebie. kobieta-opieka nad dzieckiem, emeryta-nie opiekuje sie nikim,kobieta-ma wiecej obowiazkow niz emeryta