Odpowiedzi

2009-11-22T19:14:13+01:00
357 (dzielimy na 2 ciagle, jesli reszta to 1, jesli bez to 0)

357 1
178 0
89 1
44 0
22 0
11 1
5 1
2 0
1 1

zapisujemy od dolu = 101100101
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:14:12+01:00
357/2=178 r.1
178/2=89 r.0
89/2=44 r.1
44/2=22 r.0
22/2=11 r.0
11/2=5 r.1
5/2=2 r.1
2/2=1 r.0
1/2=0 r.1

357₁₊ = 101100101₂

spr.
1*2⁺+0*2¹+1*2²+0*2³+0*2⁴+1*2⁵+1*2⁶+0*2⁷+1*2⁸=1+0+4+0+0+32+64+0+256=357
2009-11-22T19:27:52+01:00