Odpowiedzi

2009-11-25T17:11:28+01:00
Książka opowiada o perypetiach miłosnych dorastającego Williego. Autor doskonale wie, co jest największym utrapieniem w "rozkwicie". Wie, jak denerwujące mogą być młodsza, wścibska siostra i dociekliwa matka i jak ważna opinia młodej, nowo przybyłej kokietki, która idiotycznie szczebiocze do swojego pieska-zabawki. Pokazuje, jak spoglądają na bohatera różne osoby: mała Jane z łagodnym zdziwieniem i umiarkowaną ciekawością, sąsiad - pan Parcher - z irytacją, mamusia z macierzyńską obawą, tatuś z jawną pobłażliwością itd. Myślę, że może to być książka szczególnie przydatna nastolatkom. Można czasem złapać się na tym, że zachowania Williama wydają nam się komiczne tylko przez sposób, w jaki zostały opisane, bo właściwie wiele z nich możemy przypisać sobie i nie tylko.
Każdy z nas jest a może i będzie siedemnastolatkiem,który będzie przeżywał podobne problemy lub rozterki.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:15:41+01:00
1.Spacer Wiliama ulicami miasta - snucie luźnych refleksji dotyczących mało istotnych rzeczy.
2.Spotkanie z kolegą.
3.Podzielenie się kolegi informacją o powrocie znajomej-towarzyszyc ma jej jakaś ładna dziewczyna.
4.Wyrażanie przez Williama negatywnego stosunku do kobiet.
5.Pozostawienie kolegi i dalszy spacer.
6.Spotkanie interesującej kobiety.
7.Niezobowiązująca wypowiedź dziewczyny skierowana do swojego psa.
8.Wzięcie wypowiedzi do siebie.
9.Ogromne wrażenie Williama spowodowane spotkaniem z piękną nieznajomą i wypowiedzianymi przez nią słowami.