Najwieksza glebia na Ziemi jest Row Marianski , jego glebokosc wynosi 11 034 m. Natomiast najglebszy na Atlantyku row Puerto ma 9220 m glebokosci .
a) o ile procent glebszy jest Row marianski od rowu Puerto Rico
b) o ile procent plytszy jest row Puerto Ricco od Rwou Marianskiego ?

porsze o dokladne rozpisanie jak i co nalezy zrobic.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:32:51+01:00
2.
a)
A wiec musimy najpierw obliczyc o ile jest glebszy czyli
11034-9220=1814
i teraz obliczamy roznice %
1814/9220*100%=181400/9220%=19,6%
Odp.Jes glebszy o 19.6%

b)
Obliczamy o ile jest plytszy
11034-9220=1814
i obliczenia %
1814/11034*100%==16.44\%
Odp.Jest plytszy o 16.44%
1 5 1
2009-11-22T19:41:00+01:00
11034 - 100%
9220 - x
a)
x= (9220 * 100)/ 11034
x=922000 / 11034= 83.55 ≈ 84 %
100% - 84 % = 16%
głębszy jest o 16%

b) płytszy jest o 16 %
1 5 1
2009-11-22T19:47:53+01:00
Nalezy tylko zanc wzor mowiacy (aby obliczyc o ile procent wieksza jest jakas liczba od drugiej trezba od wiekszej liczby odjac mniejsza i podzielic przez mniejsza)

a) (11034 - 9220) : 9220 = 1814 : 9220 = 907 : 4610
907 : 4610 × 100 % = 90700 : 4610 = 9070 : 461 = ok. 19.67%

aby obliczyc o ile procent jaks liczba jest mniejsza od innej liczby nalezy wieksza liczbe odjac od mniejszej i podzielic przez wieksza

b) (11034 - 9220) : 11034 = 1814 : 11034 = 907 : 5517
907 : 5517 × 100% = 90700 : 5517 = ok. 16.44%
1 5 1