Odpowiedzi

2009-11-24T12:33:19+01:00
8.54
MHNO3= 1g+14g+16g*3= 63g

Cp= C-mol*M*100%/d
Cp= 5,5*63g*100%/ 1180
Cp= 29,4%
8.55
MH2O2= 1g*2+16g*2=2g+32g=34g

Cp= 11,6 mola*34g*100%/1130
Cp= 33%
8.58
MH2SO4= 1g*2+32g+16g*4= 98g

Cp= 2,33*98g*100%/1140
Cp= 20%

MHNO3= 1g+14g+16g*3=63g

Cp= 2,33*63*100%/1080
Cp= 14%
Odp. wieksze stęzenie procentowe ma roztwor H2SO4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T13:38:05+01:00
8.54
masa HNO3 - MHNO3= 1g+14g+16g*3= 63g

Cp= C-mol*M*100%/d
Cp= 5,5*63g*100%/ 1180
Cp= 29,4%

8.55
masa H2O2 - MH2O2= 1g*2+16g*2=2g+32g=34g

Cp= 11,6 mola*34g*100%/1130
Cp= 33%

8.58
masa H2SO4 - MH2SO4= 1g*2+32g+16g*4= 98g

Cp= 2,33*98g*100%/1140
Cp= 20%

masa MHNO3=63g -- liczona wyżej

Cp= 2,33*63*100%/1080
Cp= 14%
Odp. Większe stężenie procentowe ma roztwór H2SO4 ( 20%)