Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:31:28+01:00
Prosze o przyjencie mie do szkoły Licealnej im .Stefana Żeromskiego. Chce wstąpic w grono tej niesamowitej szkoły poniewz słyszałem o niej bardzo duzo dobrego i że sa tam niesamowicie wykształceni nauczycielowie od których mukł bym sie czegos nauczyc. W szkole miałem same 4 i 5 i mam zamiar sie tak utrzymac a nawet jeszcze lepiej. Prosze o szybka odpowiec telefonicznie lub przez list.
PS.Mój nr tel ............
lub Kontakt ...............
Z powarzaniem
........................
3 2 3
2009-11-22T19:47:50+01:00
Podanie
Zwracam sie z uprzejma prosbą o przyjęcie mnie do klasy pierwszej o profilu........ w roku szkolnym.........
Prosbe swa motywuje, tym ze iz w biezacym roku koncze gimnazjum i chciałabym kontynuowac nauke zgodnie z moimi zainteresowaniami.
Informuję, że w gimnazjum uczyłem się języka..........i ..........
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.


Z wyrazami szacunku
Twój PODPIS
3 4 3