Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:34:05+01:00
T=5
k=10000
p=7

d=k*t*p/100
d=10000*5*7/100
d=3500

więc kwota + odsetki
10000+3500=13500
odp. po pięciu latach będę musiał oddac 13500zł.
  • voxi
  • Rozwiązujący
2009-11-22T19:38:46+01:00
7%*5=35%
10000*35%=3500
10000+3500=13500 - z odsetkami
2009-11-22T19:53:00+01:00
1.rok
10'000-100%
x-7%
x=700
10000+700=10'700zł
2.rok
10'700-100%
x-7%
x=749
10'700+749=1
11449
3.rok
11449-100%
x-7%
x=801.43
11449+801.43=12250.43
4,rok
12250.43-100%
x-7%
x=857.53
12250.43+857.53=13107.96
5.rok
13107.96-100%
x-7%
x=917.55
13107.96+917.55=14024.55
Odp.po pięciu latach będzie winien 14024.55zł


(Ależ się rozpisałem :))