Do przetłumaczenia ;) Tylko nie wklejać mi tu tłumaczenia z translatorów!

Dobre zachowanie odgrywa ważną rolę w życiu.

Chłopcy i dziewczyny prowadzą rozmowe.

To mnie denerwuje.

schwÖren-
borgen-
draußen-
widerspruch-
schulde-
damals-
anrede-
mitteleilung-


Dzięki ;)

3

Odpowiedzi

2009-11-22T19:35:54+01:00
SchwÖren- Przysięgam
borgen-pożyczyć
draußen-obecnie
widerspruch-sprzeczności
schulde-zadłużonych
damals-czas
anrede- to jest sposób zwracania się
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:38:57+01:00
1) Das gute Benehmen spielt eine große Rolle in dem Leben.
2) Die Jungen und die Mädchen führen ein Gespräche.
3) Das ärgert mich.

schwÖren- przysięgać
borgen-chować
draußen-na zewnątrz/na dworzu
widerspruch- niedomówienie (nie jestem pewna)
schulde-wina (moja wina)
damals-wtedy
anrede-przedmowa (też nie jestem pewna)
mitteleilung-(nie mam zielonego pojęcia)

2009-11-22T19:49:00+01:00
Das gute Benehmen spielt eine große Rolle in dem Leben.
Die Jungen und die Mädchen führen ein Gespräche.
Das ärgert mich.


przysięgać
obecnie
sprzeczne
zawdzięczam
następnie
(Tych dwóch ostatnich nie wiem)

Mam nadzieję ,że się przyda i przepraszam za to że nie wiem tych dwóch ostatnich wyrazów...