Odpowiedzi

2009-11-22T19:33:35+01:00
Pije nie pracuje kradnie kombinuje kłamie
49 3 49
2009-11-22T19:35:53+01:00
W wielu krajach Polska kojarzy się jako biedny, komunistyczny kraj. Innym stereotypem, jest wieczne narzekanie Polaków. Tradycyjnie głownym powodem jest polityka naszego kraju. Jednym z najsławniejszych stereotypów jest to, iż Polacy lubią wódkę. Pochodzi on jeszcze z czasów szlacheckich. Tak naprawde, żaden z nich nie mówi zupełnej prawdy, chociaż zapewne zawiera ziarenko prawdy.
43 3 43
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:05:06+01:00
1.Polakom każdy język jest obcy. [Według najnowszych badań jedynie 8% Polaków deklaruje znajomość przynajmniej jednego języka obcego]
2.Polacy wiecznie narzekają.
3.Przestępstwa w Polsce są na porządku dziennym. [Polskę uważa się powszechnie za kraj o bardzo wysokim wskaźniku przestępczości, a obcokrajowcy ostrzegani są przed pozornie chętnymi do pomocy Polakami i zaleca się im uważne pilnowanie torebki.]
Jak to mówią Niemcy: "Jedź na wakacje do Polski twój samochód już tam jest".
47 4 47